Hjertecafé i Padborg – mandag 4.11.2019 – Tema: Vejledning om arv, testamente og gaver

Skrevet søndag d. 20. oktober 2019

Velkommen i …

Hjertecafe

Mandag den 4.11.2019 Kl. 16.00

Aktivitetshuset, Jernbanegade 14,Padborg

Tema:

Vejledning om arv, testamente og gaver

Konsulent fra Hjerteforeningen, vil fortælle om hvordan man bl.a. får styr på arv.

Alle er velkommen. Da der er begrænset plads. Tilmelding til hjfaabenraa@gmail.com eller på telefon 20200036 – modtager også sms. Senest den 2. 11.2019. Deltagelse er gratis.

Du er som hjertepatient og pårørende hjertelig velkommen. Det er gratis. Den første mandag i måneden kl. 16, kan Du komme til at snakke med andre mennesker, der har oplevet – gennemgået det samme eller lignende som en selv.

Hjertecafeen er for alle hjertepatienter og pårørende i Aabenraa kommune og  er  åben i Padborg i Aktivitetshuset, Jernbanegade 14 i Padborg.

– I Hjertecafeen serveres ikke lagkage og flødeskum til kaffen, men her gives en mulighed for samtale, siger formanden for Hjerteforeningens lokalkomite i Aabenraa Jutta Drath. – En Hjertecafe er et mødested for hjertepatienter og deres pårørende. – Vi er altid klar til at møde dig som ny hjertepatient med mulighed for både at lytte og få talt om det der måske er lidt svært.