For under 10 kr. om dagen kan du nu sætte fokus på din sundhed i Arena Aabenraa

Hjerteforeningen Aabenraa har i samarbejde med Arena Aabenraa lavet en samarbejdsaftale som giver dig som medlem af Hjerteforeningen Aabenraa en unik mulighed for billigt at sætte fokus på din sundhed. Med et medlemskab til Arena Aabenraa kan du træne i arenaens træningscenter, deltage på hold, bl.a. vandgymnastik og benytte svømmehallen i offentlig åbningstid på hverdage. Du kan starte medlemskabet op når det passer dig.

I dit medlemskab er inkluderet et personligt program til træningscentret som udarbejdes til dig efter dine ønsker. Der aftales tidspunkt for udarbejdelse af dette træningsprogram. Har du et program fra fysioterapeut eller lign. kan du fint benytte dette program i træningscentret.
Efter træningen vil der være mulighed for social samvær i arenaens café, hvor det er muligt at købe en kop kaffe.

Pris pr. måned: 289,00 kr. (kontant pris 349,00 – SPAR 60,00 kr. pr. måned). Der betales for 3 måneder i alt 867,00 kr.
Medlemskabet kan ikke sættes i bero i gyldighedsperioden.

Indmeldelsesgebyr for ikke medlemmer af Arena Aabenraa: 249,00 kr. Betales én gang ved indmeldelse. I indmeldelsesgebyret er indeholdt chiparmbånd og programlægning i træningsmaskinerne.

Hvordan melder man sig ind?
Ønsker du at benytte træningstilbuddet, kan du enten sende en mail til [email protected] eller komme forbi vores reception. Arena Aabenraa kontakter derefter Hjerteforeningen for verificering af dit medlemskab af Hjerteforeningen og du kan derefter starte træningen op.

Åbningstider i svømmehallen:
Mandag: kl. 06-08 & 15-19
Tirsdag:  kl. 06-08 & 18-21
Onsdag:  kl. 06-08 & 15-19
Torsdag: kl. 06-08 & 18-21
Fredag:   kl. 06-08

Træningscentrets åbningstider:
Mandag-torsdag: kl. 06-22
Fredag: kl. 06-20
Lørdag og søndag: kl. 09-18

Vel mødt til sundhed og træning i Arena Aabenraa.

Vælg Arena’s hjemmeside her

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Hjerteforeningen Aabenraa på [email protected]